اعتراض برخی از مرغ فروشی‌های بندرعباس؛

 ستاد تنظیم بازار استان قانون مصوب شده‌ی سود فروش را رعایت کند



برخی از مرغداری‌های سطح شهر بندرعباس با انتقاد از ستاد تنظیم بازار خواهان اجرایی شدن مصوبه سود 10 درصدی خرده‌فروشان شدند. تصمیم اعمال سود سه هزارتومانی مرغداری‌های خرده‌فروش از سوی ستاد تنظیم بازار استان با اعتراض همراه شد.

   

به گزارش صبح ساحل، تعدادی از مرغ فروشی‌های بندرعباس امروز از پایین بودن سود فروششان، انتقاد کردند؛ موسوی رئیس اتحادیه مرغداران هرمزگان در این خصوص گفت: «برخی از مرغ فروشی‌ها سطح شهر بندرعباس انتقاداتی در خصوص میزان سود خرده‌فروشی داشتند به‌طوری‌که سازمان تنظیم بازار میزان سود خورده فروشی را 3 هزار تومان در نظر گرفته اما مصوبه کشوری این میزان سود را ده درصد در نظر گرفته است. به‌طور مثال اگر قیمت مرغ 70 هزار تومان باشد میزان سود خرده‌فروشان ده درصد از قیمت آن است اما ستاد تنظیم بازار استان مخالف این مصوبه بوده و بدون در نظر گرفتن آن میزان سود خرده‌فروشان را 3 هزار تومان اعلام کرده که باعث نارضایتی این صنف شده است؛ هرچند امروز جلسه‌ای در این خصوص در استانداری برگزار شد که امیدواریم مشکل حل‌شده باشد».

موسوی قیمت مصوب مرغ در بازار بندرعباس را 79 هزار و 500 تومان اعلام کرد و گفت: «قیمت تصویب‌شده مرغ زنده در استان هرمزگان کمتر از استان‌های هم‌جوار است و این موضوع باعث می‌شود شهروندان در ماه‌های آینده با مشکلات کمبود مرغ روبه‌رو شوند».

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها